سوال و جواب اب شیرین کن[2021]

يکشنبه 12 ارديبهشت 1400
7:45
sed mehdi

سوال و جواب اب شیرین کن RO صنعتی

مخزن کربن آخرین بار قبل از خسته شدن چه مدت طول می کشد؟

مدت زمان ممبران 4 اینچ بین تبادل کربن یا بازسازی به مقدار کلر / کلرامین موجود در آب منبع بستگی دارد. اینکه هر چند وقت یکبار کربن تغییر می کند بهتر است با آزمایش وجود کلر / کلرامین قبل از هر شیفت تعیین شود. آزمایش کربن سالانه برای تعیین عمر کربن توصیه می شود. بر اساس نتایج آزمون می توان الگویی را شناسایی و روال متداول برای تغییر مخازن قبل از خسته شدن آنها ایجاد کرد. با این حال ، هنگامی که دستیابی به موفقیت رخ می دهد ، کربن از بین می رود و باید جایگزین شود.

کربن علاوه بر کلر / کلرامین ، مواد آلی موجود در آب ورودی را نیز از بین می برد و بنابراین ، یک محیط مناسب برای باکتری ها و تکثیر است. همچنین می تواند توسط کثیفی و ذرات معلق رسوب کند ، بنابراین باعث کاهش کارایی کربن می شود. این یک روش معمول است که کربن را دوباره شستشو می دهیم تا از این ماده پاک شود و از کانال بستر کربن جلوگیری شود تا آب در معرض سطوح بیشتری قرار گیرد ، که باعث می شود کربن کارایی بیشتری داشته باشد. با این حال ، این باعث تجدید کربن نمی شود. وقتی خسته شد باید جایگزین شود.

بیشتر بدانید

rebrand.ly

از آنجا که رشد باکتریها در مخازن کربن مشکلی است ، توصیه می شود مخازن تبادل کربن هر 3 تا 6 ماه حتی اگر فرسوده نباشند و یا بیشتر قبل از دستیابی به موفقیت تعویض شوند.

عناصر RO ممبران چه مدت طولانی تر است؟

غشا RO RO ، که دارای پیش تصفیه کافی است ، که به طور معمول تمیز و ضد عفونی می شود و به خوبی حفظ می شود ، در یک سیستم بزرگ به طور متوسط ​​از 3-5 سال و در یک سیستم قابل حمل 1-2 سال دوام می آورد. همراه با نگهداری ، کیفیت آب منبع همچنین طول عمر عنصر غشا را تعیین می کند. منبع غلیظ یونی بالاتر در مقایسه با آب منبع یونی پایین ، سایش بیشتری در عنصر غشا خواهد داشت.

عناصر غشای فیلم نازک (TF) دوام بیشتری نسبت به آس سلولز دارند.

جهت مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.


[ بازدید : 203 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آب شیرین کن صنعتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]