فرایند تصفیه آب صنعتی 🚰

سه شنبه 23 دی 1399
9:48
sed mehdi

تابع عملکرد پراکندگی:
در صورت وجود یک مهار کننده مقیاس، ذرات رسوب شده به سختی جمع می‌شوند زیرا اندازه ذرات کوچکتر از ذرات رسوب شده در صورت عدم وجود مهار کننده مقیاس است.هیچ تغییر فاز در طول پردازش، و هیچ اثر سو ad بر ترکیب مواد وجود دارد. علاوه بر این، فرآیند جداسازی، تصفیه و غلظت همیشه در دمای اتاق است که به ویژه برای درمان مواد حساس به گرما مناسب است.همچنین جهت کسب اطلاعات در رابطه با دستگاه آب شیرین کن صنعتی با کارشناسان ما تماس بگیرید.آب پاکسازان. این ماده به طور کامل از تخریب مواد فعال بیولوژیکی توسط درجه حرارت بالا جلوگیری می‌کند و به طور موثری مواد فعال بیولوژیکی و مواد مغذی را در سیستم مواد اولیه حفظ می‌کند.
آنتی اسکالانت تصفیه آب صنعتی
عملکرد اسمزمعکوس
سپس در انتهای خروجی آب غلیظ جریان پیدا کند تا به هدف جداسازی و تصفیه برسد. آب خام از یک فیلتر خوب، فیلتر کربن فعال دانه ای، فیلتر کربن فعال فشرده و غیره عبور داده می‌شود و سپس توسط پمپ تحت فشار قرار می‌گیرد و از غشا اسمزمعکوس با اندازه منافذ 1 / 10000μm برای تبدیل آب با غلظت بالاتر استفاده می‌شود به آب کم غلظت تمام آلاینده‌های صنعتی، فلزات سنگین، باکتری‌ها، ویروس‌ها و سایر ناخالصی‌ها را که به مقدار زیاد در آب مخلوط می‌شوند، جدا کنید تا شاخص‌های فیزیکی و شیمیایی و استانداردهای بهداشتی مشخص شده برای نوشیدن را برآورده کنید و آب خالص تا خالص تولید کنید.abpaksazan.com
عملکرد مهار رسوب:
در سیستمیکه دارای مهار کننده مقیاس است، مقدار محصول یونی هنگامیکه آنیون، کاتیون و آنیون مولفه مقیاس پذیری آسان شروع به رسوب میکنند، بسیار بزرگتر از مقدار کالای یونی رسوب آور بحرانی است که مهار کننده مقیاس وجود ندارد.سیستم کنترل را می‌توان به صورت جداگانه با توجه به نیازهای خاص کاربران طراحی کرد. این نرم افزار همراه با نرم افزار کنترل پیشرفته می‌تواند نظارت متمرکز در محل را بر روی پارامترهای مهم فرآیند انجام دهد، از سوeration استفاده دستی جلوگیری کرده و عملکرد پایدار سیستم را برای مدت طولانی تضمین کند.
اثر تغییر شکل شبکه:
بلورهای رسوب داده شده در سیستم با مهارکننده‌های مقیاس حالاتی کروی، چند وجهی و دانه برف مانند دارند. به طور کلی اعتقاد بر این است که در روند رشد کریستال، بازدارنده مقیاس بر روی نقطه رشد بلور جذب می‌شود تا سرعت رشد سطح به شدت کاهش یابد، و کریستال با شکل دیگری رشد کند.سیستم دارای مصرف انرژی کم و چرخه تولید کوتاه است. در مقایسه با تجهیزات فرآیند سنتی، تجهیزات دارای هزینه‌های عملیاتی کمیهستند که می‌تواند به طور موثر هزینه‌های تولید را کاهش دهد و منافع اقتصادی شرکت‌ها را بهبود بخشد.abpaksazan.com
اثر حد پایین:
میزان دوز مهارکننده مقیاس بسیار کمتر از اجزای مقیاس دار در آب است، اما همچنین می‌تواند اثر مهار مقیاس را نشان دهد.مهارکننده‌های مقیاس می‌توانند از رسوب ناخالصی‌ها و تشکیل مقیاس در اسمزمعکوس جلوگیری کرده، کیفیت و خروجی آب را بهبود بخشند و سهم قابل توجهی در صرفه جویی انرژی آب داشته باشند.این سیستم دارای نرخ بازیابی بالا و کیفیت عالی محصول است که می‌تواند جداسازی کارآمد، تصفیه و غلظت چندگانه بالا را تحقق بخشد.این سیستم دارای طراحی پیشرفته فن آوری، یکپارچه سازی بالا، ساختار جمع و جور، فضای کف کوچک، بهره برداری ساده و نگهداری و شدت کار کم است.
مکانریزم تصفیه آب
چرا در هنگام کار با تجهیزات اسمزمعکوس، آنتی اسکالانت را اضافه کنید.
اسمزمعکوس یک فناوری جداسازی غشایی است که از فشار به عنوان نیروی محرکه با استفاده از عملکرد غشاهای نفوذ پذیر انتخابی (نیمه تراوا) استفاده می‌کند. وقتی فشار وارد شده در سیستم از فشار اسمزی محلول آبی بیشتر باشد، مولکول‌های آب به طور مداوم به غشا نفوذ می‌کنند.آب پاکسازان. از طریق کانال تولید آب به داخل لوله مرکزی می‌ریزد و سپس در یک سر آن از ناخالصی‌های موجود در آب مانند یون‌ها، مواد آلی، باکتری‌ها، ویروس‌ها و غیره که در قسمت ورودی غشا گیر شده اند، خارج می‌شود.
اصل کار تجهیزات اولترافیلتراسیون:
اولترافیلتراسیون فرآیند جداسازی غشایی با اصل جداسازی و فشار غربال به عنوان نیروی محرک است. دقت فیلتراسیون در محدوده 0.005 ~ 0.01μm است، ذرات، کلوئیدها، باکتری‌ها، منابع گرما و مواد آلی پلیمری را به طور موثر در آب از بین می‌برد. می‌تواند به طور گسترده ای در جداسازی، غلظت و تصفیه مواد استفاده شود. فرآیند اولترافیلتراسیون وارونگی فاز ندارد و در دمای اتاق اجرا می‌شود.آب پاکسازان. مخصوصاً برای جداسازی مواد حساس به گرما مناسب است. دارای مقاومت در برابر دما، مقاومت در برابر اسید و قلیا و مقاومت در برابر اکسیداسیون است. تحت شرایط ph2-11 و 60، می‌توان به مدت طولانی به طور مداوم استفاده کرد.
توسعه فناوری اولترافیلتراسیون:
از مدت‌ها قبل در تصفیه فاضلاب صنعتی و فاضلاب از تجهیزات اولترافیلتراسیون استفاده می‌شود. با بهبود مستمر فناوری اولترافیلتراسیون. به طور گسترده ای در مواد غذایی، آشامیدنی، تخمیر بیولوژیکی، صنایع دارویی و شیمیایی، چاپ و رنگرزی تصفیه فاضلاب و سایر زمینه‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. سیستم تجهیزات اولترافیلتراسیون دارای سرعت بازیابی بالا و کیفیت عالی محصول است. در مقایسه با تجهیزات فرآیند سنتی، هزینه عملیاتی تجهیزات اولترافیلتراسیون بسیار کم است، که می‌تواند به طور موثر هزینه‌های تولید را کاهش دهد و کارایی فرآیند اولترافیلتراسیون را بهبود بخشد. از مزایای یکپارچه سازی بالا، ساختار جمع و جور، فضای کمتری در کف، عملکرد ساده، نگهداری مناسب و شدت کار کم برخوردار است.
زمینه‌های اصلی کاربرد نانو فیلتراسیون عبارتند از:
صنایع غذایی، فرآوری عمیق گیاهان، صنعت نوشیدنی، فرآوری عمیق محصولات کشاورزی، پزشکی زیستی، تخمیر زیستی، مواد شیمیایی خوب، صنعت حفاظت از محیط زیست و غیره به دلیل پیشرفته، با بازده بالا و صرفه جویی در انرژی ویژگی‌های فن آوری جداسازی اسمزمعکوس، به طور گسترده ای در بخش‌های مختلف اقتصاد ملی مورد استفاده قرار گرفته است. این ماده عمدتا در تصفیه آب و غلظت مواد حساس به حرارت استفاده می‌شود.
فیلتر شنی | پیش فیلتراسیون
مزایای تجهیزات اولترافیلتراسیون:
عناصر غشای اولترافیلتراسیون محصولات شرکت‌های معروف غشا را در جهان اتخاذ می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان می‌توانند بهترین ماژول‌های غشای آلی را در جهان بدست آورند، در نتیجه عملکرد ماندگاری و شار غشا را تضمین می‌کنند.این سیستم از لوله‌ها و شیرآلات بهداشتی ساخته شده و سایت تمیز و بهداشتی است و نیازهای مشخصات تولید GMP یا FDA را برآورده می‌کند.abpaksazan.com
مناطق خاص درگیر عمدتا شامل:
صنایع دارویی، صنایع غذایی (ژلاتین، شراب، مشروبات الکلی، آب میوه، شیر و غیره)، آب با خلوص بالا، فاضلاب شهری، فاضلاب صنعتی، آب آشامیدنی، بیوتکنولوژی، تخمیر بیولوژیکی و غیره از اولترافیلتراسیون صنعتی در تصفیه فاضلاب و فاضلاب استفاده شد.آب پاکسازان. برای بیش از 30 سال، با توسعه فن آوری اولترافیلتراسیون، فناوری اولترافیلتراسیون اکنون شامل پردازش مواد غذایی، صنعت نوشیدنی، صنعت داروسازی، داروهای بیولوژیکی، داروهای طب سنتی چینی، طب بالینی، چاپ و رنگ آمیزی فاضلاب، تصفیه فاضلاب صنایع غذایی، بازیابی منابع، و حفاظت از محیط زیست. مهندسی و بسیاری از زمینه‌های دیگر.
زمینه‌های اصلی کاربرد شامل موارد زیر است:
صنایع غذایی، صنایع شیر، صنایع آشامیدنی، گیاهان (محصولات کشاورزی) فرآوری عمیق، پزشکی زیستی، تخمیر بیولوژیکی، تهیه آب آشامیدنی، آب خالص، آب فوق العاده خالص، آب دریا، شیرین سازی آب شور، قدرت، الکترونیک، آب صنعت نیمه رسانا، صنعت فرآوری آب دارویی، آب آماده سازی، آب برای تزریق، آب خالص آسپتیک بدون منبع حرارت، فرآوری آب برای صنایع غذایی و آشامیدنی، صنایع شیمیایی و سایر صنایع، آب دیگ بخار، آب شستشو و آب خنک کننده.آب پاکسازان. علاوه بر چهار فرآیند جداسازی غشایی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند، دیالیز، آزادسازی کنترل شده، سنسورهای غشایی، جداسازی گاز غشایی، جداسازی غشای مایع و غیره نیز وجود دارد.

[ بازدید : 150 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آب شیرین کن صنعتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]